Logo

Partnerství s Budějovickým Budvarem

Kristýna Mokráčková
Kristýna Mokráčková
14.06.2021

Máme obrovskou radost, že Budějovický Budvar se rozhodl podpořit naši akci a pro naše soutěžící zajistí během víkendu skvělé osvěžení. Další důvod, proč se přihlásit 😉. Všechny informace pro soutěžící najdete tady.

Budějovický Budvar

Sdílejte článek

Podobné články

JVTP je partnerem Jihočeského hacktathonu

Další partner, který finančně přispěje na organizaci Jihočeského hackathonu je Jihočeský vědeckotechnický park ❤. JVTP poskytuje prostor pro kreativní nápady, v rámci kterého akciová společnost za zvýhodněné ceny nabízí pronájem vybavených laboratoří a kanceláří, přednáškových sálů i pracovišť 😉. Zároveň je možné získat podporu ve formě poradenství v oblastech financování, zakládání firem, transferu technologií, marketingu…

Kristýna Mokráčková 06.09.2021

Výherci si odnesou finanční odměnu

Máme obrovskou radost, že Město České Budějovice se rozhodlo naši akci podpořit. Finance, které od něj získáme, totiž poputují právě na odměny pro výherní týmy. Celkem mezi ně rozdáme 45 000 Kč, které si rozdělí následovně: místo 20 000 Kč místo 15 000 Kč místo 10 000 Kč Finance určitě nebudou tou hlavní motivací, ale…

Kristýna Mokráčková 26.05.2021

Účastníci hackathonu si odpočinou u virtuální reality

Sobotní odpoledne si budou moci účastníci hackathonu odfrknout při vyzkoušení virtuální reality, kterou na hackathon přiveze Leoš Kubíček z Virtual Lab. Virtual Lab je technologická firma s dlouholetou zkušeností. Světem moderních technologií – virtuální a rozšířené reality – provádí klienty tak, aby jejich využití dávalo smysl. Vyvíjí praktická řešení, která jejich klientům šetří čas, zvyšují…

Kristýna Mokráčková 15.10.2021

Investoři na Jihočeském hackathonu

Aby měl hackathon co největší přesah a zrealizované nápady co největší šanci na dotažení do konce, rozhodli jsme se poprosit několik investorů, zda by zvážili svou účast na akci. Jednak, aby mohli účastníkům poskytnout zpětnou vazbu na vytvořené nápady, ale také aby těm nejšikovnějším účastníkům mohli nabídnout spolupráci na rozvoji jejich projektu. Máme obrovskou radost,…

Kristýna Mokráčková 22.06.2021

Spustili jsme přihlášky

1. září je tu a s ním i možnost přihlásit se do Jihočeského hackathonu. Ať už jste sami nebo máte svůj tým, dejte nám vědět, že dorazíte. Počet členů v týmu není omezen. Pokud jsi naopak sám/a nic se neděje, doraž na warm up setkání 7.10., kde budeš mít možnost vytvořit vlastní tým nebo se…

Kristýna Mokráčková 01.09.2021

Podali jsme žádost o podporu města

Tak a je to. Radě města jsme odeslali žádost, ve které, prosíme, o podporu hackathonu. Zapojení města nám dává velký smysl. Celá akce je zaměřená lokálně a jejím cílem je vytvořit aplikaci či web, které usnadní nebo zpříjemní Budějčákům život. Pevně věříme, že pokud  spolupráce s městem klapne, bude možné oslovit větší počet místních a…

Kristýna Mokráčková 14.04.2021

Máme termín warm up setkání

Týden před akcí bude možnost se osobně setkat, seznámit se, doladit týmy a nasát atmosféru. 7.10. od 18.00 se potkáme v prostorách Riegrovy 51, kde sídlí jeden z organizátorů Pracovna R51. Představíme vám témata, ze kterých můžete vybírat (pokud vás nenapadne vlastní) a seznámíme vás z daty a se způsobem, jak k nim budete mít…

Kristýna Mokráčková 29.08.2021

Zvažujete účast? Přijďte na warm up

Ještě zvažujete, zda se hackathonu účastnit? Přijďte na warm up setkání a rozhodněte se až potom. Seznámíme vás s daty, se kterými budete moci (ale samozřejmě nemusíte) pracovat, podělíme se s vámi o nápady, které jsme sesbírali od veřejnosti a v neposlední řadě se poznáte s ostatními soutěžícími a budete mít možnost vytvořit tým nebo…

Kristýna Mokráčková 05.10.2021

eRockets zasednou do poroty a zároveň podpoří celou akci

Investorská skupina eRockets nám udělala velkou radost. Nejen, že do poroty usedne její CEO Ondra Klega, ale navíc se stali i partnerem celé akce. eRockets je investorská skupina, která svým partnerům přináší dlouholeté zkušenosti v e-commerce a know-how spojené s rozvojem společností. Jejich cílem je strategicky rozvíjet eshopy a vytvořit z nich pomyslnou raketu v…

Kristýna Mokráčková 06.10.2021

Diskuze k článku

Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odeslat komentář