Logo

První várka nápadů od Budějčáků

Kristýna Mokráčková
Kristýna Mokráčková
15.06.2021

Máme obrovskou radost, že Budějčáci jsou tolik aktivní a posílají své nápady. Už jsme jich sesbírali několik desítek. Pro představu jsme jich několik vybrali a vy na ně můžete mrknout níže.

  • Platforma sdružující lékaře (oční, zubní, dětský), kteří mají kapacity přijímat nové pacienty. Pacient pak snadno zjistí, ke kterému se může zaregistrovat.
  • Aktualizovaná mapa s veřejnými WC (zapojení i restaurací).
  • Spádové oblasti pro mateřské, základní a střední školy. Kam moje dítě oficiálně patří, info k dostupnosti, zápisy, požadavky, termíny apod.
  • Web, na kterém by byla prezentace všech zařízení a prostor pro volnočasové aktivity všech obyvatel tedy jak mladých tak seniorů apod. Nemusí se ani jednat o rezervační systém stačil by přehled s kontakty, zobrazením mapě a tříděním podle nějakých základních atributů a s možností zaregistrovat se jako správce a editovat údaje o dané provozovně nebo zařízení.
  • Aplikace pro občana – poplatky za popelnice, poplatky za zvířata, poplatky za parkování, pokuty, notifikace, možnosti plateb, zdali něco dlužím nebo ne, dálková obsluha, objednávání se na úřad aj. Dnes vše na xxx více místech nebo neexistuje vůbec.
  • Městská karta – ideálně v mobilu – slevy na kina, divadla, sporty aktivně i sporty pasivně a zároveň jízdenka na autobus, prostě Budějcká karta.
  • Kulturní portál – jak pro návštěvníky, tak pořadatele, aby se nestalo, že se na jeden den naplánuje více akcí.
  • Centrální registr „freelancerů“, kteří v ČB působí. Dělit je do skupin (graficky, programátoři, markeťáci, překladatelé, atd.), ale pouze jako „regionální“ záležitost, bez firem a freelancerů s působením mimo okres.
  • Platba za jízdenky v MHD – pomocí platebních terminálů.
  • Podpoření sdílených kol, aby byla kde parkovat a jejich cena, aby byla nižší než jízdenka na MHD.

Pokud máte i vy nápad, co v Budějovicích zlepšit a jak z nich udělat lepší místo k životu, pošlete nám svůj nápad zde.

Sdílejte článek

Podobné články

Partnerství s Budějovickým Budvarem

Máme obrovskou radost, že Budějovický Budvar se rozhodl podpořit naši akci a pro naše soutěžící zajistí během víkendu skvělé osvěžení. Další důvod, proč se přihlásit 😉. Všechny informace pro soutěžící najdete tady.

Kristýna Mokráčková 14.06.2021

Keboola je technologickým partnerem

Máme velkou radost, že můžeme na palubě mezi partnery hackathonu přivítat českou technologickou společnost Keboola, na jejíž cloudové platformě staví svá datová řešení jak mladé progresivní startupy (i z jižních Čech), tak i velké korporace. S Keboolou se seznámíte už 7.10. na warm-up setkání. Můžete si ji předem vyzkoušet a následně i osahat přes freemium…

Kristýna Mokráčková 29.09.2021

Máme termín warm up setkání

Týden před akcí bude možnost se osobně setkat, seznámit se, doladit týmy a nasát atmosféru. 7.10. od 18.00 se potkáme v prostorách Riegrovy 51, kde sídlí jeden z organizátorů Pracovna R51. Představíme vám témata, ze kterých můžete vybírat (pokud vás nenapadne vlastní) a seznámíme vás z daty a se způsobem, jak k nim budete mít…

Kristýna Mokráčková 29.08.2021

Česká společnost Websta se stala partnerem hackathonu

Máme radost, že se další firma rozhodla podpořit Jihočeský hackathon. Mezi partnery se přidala i česká firma Websta. Ta se zabývá vývojem webových aplikací a jejimí klienty jsou zahraniční startupy, pro které staví a dlouhodobě buduje vývojové týmy. Websta bude mít na hackathonu navíc vlastní tým, takže pokud si s nimi budete chtít popovídat, stačí…

Kristýna Mokráčková 07.10.2021

Spustili jsme nový web a sběr nápadů

Těsně před velikonoci jsme do světa vypustili nový web, kde je možné najít všechny informace k hackathonu. Jelikož jste tu, už to ale asi víte 😉. Co je ale podstatnější, je formulář, který vám umožní podělit se s námi o své nápady. Pokud jste se webem ještě neproklikali, můžete si níže přečíst krátké shrnutí, o…

Kristýna Mokráčková 06.04.2021

Miliony dat z realitního trhu

Pro hackathon se nám podařilo taktéž získat i data od zástupců z privátního sektoru, konkrétně od české tech firmy Apify z jejich projektu REALITNI-PES.CZ. A tentokrát to budou opravdu BIG DATA! Účastníci hackathonu si budou moci pohrát s historií milionů realitních inzerátů nejen z jižních Čech. Vzhledem k tomu, jaká nyní panuje situace na trhu…

Kristýna Mokráčková 15.10.2021

Výherci si odnesou finanční odměnu

Máme obrovskou radost, že Město České Budějovice se rozhodlo naši akci podpořit. Finance, které od něj získáme, totiž poputují právě na odměny pro výherní týmy. Celkem mezi ně rozdáme 45 000 Kč, které si rozdělí následovně: místo 20 000 Kč místo 15 000 Kč místo 10 000 Kč Finance určitě nebudou tou hlavní motivací, ale…

Kristýna Mokráčková 26.05.2021

Otevřeli jsme předběžné přihlášky pro účastníky

Postupně se nám začínají ozývat týmy, které se chtějí hackathonu zúčastnit. Proto jsme se rozhodli, že už teď otevřeme předběžné přihlášky. Přihlášení jednotlivci i týmy tak budou mít jistotu, že jim neutečou žádné důležité informace. Nám zároveň pomůžou informace o počtu účastníků k co nejlepšímu naplánování celé akce. Přihláška je teprve předběžná, takže se nemusíte…

Kristýna Mokráčková 23.06.2021

Jihočeský hackathon zná svého vítěze

Jihočeský hackathon máme úspěšně za sebou. Během necelých 48 hodin vzniklo celkem 6 projektů, jejichž cílem je zlepšit život v Budějovicích. Jaké projekty obsadily první tři místa? místo vyhrál Brilo Team se svým projektem Kopni ježka. Jde o interaktivní aplikaci, která spojuje výlety, prvky rozšířené reality a vzdělávání. místo vyhrál tým GoPay, který přišel s…

Kristýna Mokráčková 19.10.2021

JVTP je partnerem Jihočeského hacktathonu

Další partner, který finančně přispěje na organizaci Jihočeského hackathonu je Jihočeský vědeckotechnický park ❤. JVTP poskytuje prostor pro kreativní nápady, v rámci kterého akciová společnost za zvýhodněné ceny nabízí pronájem vybavených laboratoří a kanceláří, přednáškových sálů i pracovišť 😉. Zároveň je možné získat podporu ve formě poradenství v oblastech financování, zakládání firem, transferu technologií, marketingu…

Kristýna Mokráčková 06.09.2021

Diskuze k článku

Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odeslat komentář